Denne bloggen inneholder masse om noe og ingenting om allt....

Wednesday 28 July 2010

Første steg :-)

I dag gikk søtklumpen min 16 skritt, er mega stolt!!!!!!!!!!
Hun har også spist en porsjon havregrøt med mango og honning :-) Tatt i betrakning att hun nekter all mat som ikke er tørt brød, marie kjeks og yougurt, er dette STORT!
Klarer nesten og glemme at hun mesteparten av dagen har oppført seg som barnebarnet til Hades (nesten)

Ellers går livet sitt vante gang, har faktisk vasket bilen i dag, dette bør faktisk nevnes da jeg er en person som før har solgt bilen når den er skitten og askebegeret er fullt ;-) Men min bedre halvdel har lagt ned mye jobb i å reformere denne gamle dama, the force is strong in that one :-)

Apro på "the force" vi har gått til innkjøp av Star Wars TP, terningen er R2D2, hi hi rå artig
var faktisk ikke klarover hvor lite jeg vet om SW ;-) men vi gir ikke opp så lett!
Alea som hater å tape i spill, har faktisk sett alle 6 filmene på nytt, noen timer for å si det sånn, så nå skal det bli vanskelig å slå henne, nesten.... (hun hadde for seg att Darth Vader het Dark verdi :-)

1 comment:

  1. Søtklumpen begynner å bli stor...om ikke lenge må alt sikres. Inkludert telefonen så hun ikke ringer til meg..i Australia..*LOL* det tok ganske lang tid før jeg skjønte at det var henne...
    Spillet gleder jeg meg til å prøve ved en god anledning.
    Her nede flyr det fargerike papeøyer mellom husene :)

    ReplyDelete