Denne bloggen inneholder masse om noe og ingenting om allt....

Saturday 17 July 2010

Mitt første innlegg

Det er nå snart 4 år siden min last confession.....
Ja du leste rett, jeg startet en blogg i 2006, la inn noen få innlegg og så vet jeg ikke hva som skjedde..?
men takket være min gode venninne camilla er jeg atter tilbake ved tastaturet :-)

Hun har akkurat vært her en uke, og det er noe rart men hver gang vi er sammen så går det i strikke pinner og heklenåler:-)
Jeg må ærlig innrømme att det er mest heklenål på meg, overbevist om at strikking (2 pinner) er for intelligente mennesker, slik som kryssord.... jeg er mer for sudoku, men der intelligensen ikke er på topp prøver jeg å ta igjen i kreativitet ;-)

Her er noen av ukens resultater...


Dette er bokmerket Jack, han er nå snart på vei til australia :-)
Dette er noen flere bokmerker

No comments:

Post a Comment