Denne bloggen inneholder masse om noe og ingenting om allt....

Sunday 18 July 2010

Varmt varmt varmt

Det er ca 35 gr i skyggen i dag med en luftfuktighet på  120 %!!! 
Johnny og barna har vært konstant i bassenget, mens jeg sitter i skyggen :-(
Går på noen dumme tabletter som tilsier sol = very very bad.... Var smart og tok en tur i vannet før 9 i morges og tenker å hive meg uti så fort solen har gått ned :-)
Har middag i ovnen nå, skinkestek med tilbehør, det er jo tross allt søndag.
Takket være allt for mye tid inne, med da tid til å gå på pc, har jeg fått noen nye vicked ideas til prosjekter jeg må prøve ut.... hmmm litt spennende
Veldig glad at jeg har en bedre halvdel som er veldig forståelsesfull :-)

2 comments:

  1. I Oslo har vi behagelige 20-25 grader for tiden. Litt kaldt etter å ha vært nede hos dere men,men...
    To blogg innlegg i samme måned, med bilde, er en god start:)

    ReplyDelete
  2. Passe på at jeg ikke "brenner" helt ut på første uka nå ;-)

    ReplyDelete