Denne bloggen inneholder masse om noe og ingenting om allt....

Tuesday 28 August 2012

Dag 5

28/8
Ja nå er dag 5 overstått :)
Kl 0850 startet dagen med omelett 3 egg og 3 skiver serranoskinke
Skal trene i dag så trengte litt ekstra frokost

Var i skogen med fatcamp gruppa, ledet av den eminente Hege :)
Vi har en sånn jævel bakke vi skal opp hver gang, og jeg har faktisk forbedret tiden min fra forrige uke med hele 18 sek !! Kjentes ut som lungene mine skulle sprenges, har en følelse av att dette har noe med min carbo frie venn Petterøe, men er man venner så er man venner ;)
Allt i allt en herlig dag i skogen :)

Etterpå var jeg på Wellness for en veiledningstime med Mikael.
Oppsummeringen der må vel være att jeg er like fleksibel som en stål bjelke, synd att jeg ikke er like hard som en stål bjelke... Men men, man kan jo ikke ha allt ;)
Så planen fremover er å strekke strekke strekke osv. 

Etter ett par pit stopper på vei hjem, stoppet på tema 1000 for der har de små tunfisk bokser og kalkun løvsteker :) yummi :) 
Kl 1430 lunch, Endelig!!!!!! En 100 gr kalkun løvstek med masse krydder :)

Har lovet familien stekt flesk og dyppe, med kokte poteter og broccoli i dag, min yndlingsrett, and again I cant eat it......

Kl 1715 ca 100 gr stekt flesk og 50 gr cottage cheese... Jeg vet att stekt flesk ikke er det beste, unnskyld :(
Merker att fordi om energi nivået virker bedre, så synker det radikalt ved trening! Skal ingenting til
før jeg er helt utslitt :(

Er ikke sulten på kvelden lengre, bare kvalm og veldig matlei :(

Kl 2130 tok en liten bolle med reker, må jo prøve å få i meg fire måltider...

Nå er det natta, imorgen er det veiing, gruer meg ille gæli
Wish me luck!!


















No comments:

Post a Comment