Denne bloggen inneholder masse om noe og ingenting om allt....

Sunday 26 August 2012

Ketosekur og kampen mot kiloene

Nå er det blitt en stund siden sist igjen..... Er ikke så flink til dette blogge greiene jeg

Men det har skjedd en del siden sist;
Har nå vært sykemeldt i nesten 3 mnd, med diverse skavanker som ikke er villige til å gi seg uten kamp.
Så for å ta problemene ved rota har mor nå bestemt seg for og sette hardt mot hardt!!!
Vekta må ned, ved forrige veiing så kunne jeg sammenlignes med en storvokst ugandiske landsby...
I tillegg må muskulaturen trenes opp....

Så nå er mor innmeldt på Wellnes sin versjon av fatcamp, og jeg er satt på en kostholdsplan som innebærer skjørbuk ved langtids bruk....

Sliter litt med treningen også, stuck between a rock and a hard place at the moment.
Hvis jeg ikke trener hardt nok, så får jeg ikke noe vektnedgang eller muskel "oppgang", MEN hvis jeg trener for mye/hardt så blusser betennelsene opp og ryggen vil gi seg, hmmmm skal ikke være lett og komme seg i form igjen nei :(

I mellom tiden så lever jeg på såkalt ketose diett og gjør så godt jeg kan på trening med tilpassede øvelser for en sleten kropp

Tenkte jeg skulle skrive opp hva jeg spiser hver dag og hva som skjer med vekta hver uke...
Tuddelu

No comments:

Post a Comment