Denne bloggen inneholder masse om noe og ingenting om allt....

Friday 31 August 2012

Dag 7

30/8
Dette er egentlig min hvile dag.. Bare så synd att det bare er jeg som vet ;)
Skulle spist frokost i dag men mellom barnehagekjøring og behandling rakk jeg en skive servilt og 2 skiver serranoskinke.
Så var det avgårde til tannlegen med min kjære niese, etterfulgt av tannlege time til meg :(
Endelig overstått og jeg tror jeg kan spise litt endelig, så får jeg beskjed om att jeg ikke kan ha hverken vått eller tørt på en time.... Sulten!!!!!
Nå er kl 1203, bare 12 min igjen til jeg kan spise :) jippi!!!!!
Akter å skeie ut med 2 karbonadekaker med 2 ss stekt løk (sorry Mikael....)

Kl 1630 100gr farsekaker og 2 ss cottage cheese

Ikke det helt beste kosthold i dag, jeg vet......

Avslutte kvelden med 2egg og skinke....
God natt


No comments:

Post a Comment