Denne bloggen inneholder masse om noe og ingenting om allt....

Monday 27 August 2012

Matdagbok

Som sagt så begynte jeg på denne ketose(ketolyse) dietten, så her er hva jeg hittil har levd på.....
24/8
Kl 0830 startet jeg dagen med en 1/2 boks tunfisk og ett kokt egg, yummi :)
Trente i nesten 2 timer... Super sulten og litt svimmel a gett
Kl 1300 en stk stekt laksefillet, 120 gr
Går greit første timen så setter sulten inn igjen for fullt!!!!
Kl 1615 200gr pepperbiff og 1ss cottage cheese ( det er jo tross allt helg..)
Ute og gikk tur med familien i skogen
Kl 2000 omelett 2 egg og 4 skiver kokt skinke

Oppsummering første dag: SULTEN!!!! Hodepine og skjelven

25/8
Kl 0930 eggerøre 2 egg og 4 skiver kokt skinke
Kl 1330 en laksefillet og 2ss reker
Hagearbeide
Kl 1600 ca 200 gr røkt fettfritt svinekjøtt og en ss cottage cheese.... IKKE bra combo!!! Klarte ikke og spise opp, hadde mest lyst til og kaste opp allt sammen :(
Kl 2045 2 kokte egg og en 1/2 bx tunfisk

Oppsummering dag 2: null energi, grinete og mucho motløs :(


26/8
Startet dagen med og lage søndagsfrokost til familien, needless to say that I couldnt eat it!!!!
Kl 1000 omelett 2egg og fire skiver skinke ( funnet ut att hvis jeg spiser frokost senere så er det ikke så lenge til lunch...)
Så er det tyttebær tur i skogen , håper jeg ikke går på en smell og spiser hele fangsten ;)
Kl 1430 1/2 bx tunfisk og ett kokt egg
Kl 1715 160gr kyllingbryst og 50 gr cottage cheese
Kl 2100 en laksefillet og ett kokt egg

Dag tre er nå overstått, takk Gud :)


Det absolutt største problemet med å gjennomføre denne dietten, er att jeg fortsatt må lage mat til familien. Lukten av ferskt brød, nydampet mais, deilig fersk suppe full av grønnsaker, nyplukkete epler, deilige saftige kiwier, eller synet av tomater som modnes på buskene ved inngangen.....
Herregud, siklet akkurat på meg selv...
Ok på tide med svart kaffe og røyk, takk Petterøe for carbofrie sigaretter ;)




No comments:

Post a Comment