Denne bloggen inneholder masse om noe og ingenting om allt....

Thursday 30 August 2012

Dag 6

29/8
Skulle egentlig ha skrevet dette i går kveld, men jeg var totalt utslitt...

I dag var veie dag, gruet meg så ille att jeg ikke orket frokost :(
Tok med meg to kokte egg og 50 gr tunfisk.
Har faktisk gått ned 1,8 kilo viste det seg, ikke helt fornøyd, men fikk beskjed om att dette var bra, så da får jeg vel stole på det....
Spiste halvparten av maten før jeg gikk igang med egentrening, og andre halvpart før treningsøkten med Hege og resten av fatcamp gjengen
Tror dette var en lur greie, hadde mere energi til og gjennomføre treningsøkten med litt mat i magen :)

Kl 1350 120 gr laks og en ss cottage cheese
Kl 1630 kalkunløvstek 100 gr og 1 ss cottage cheese
Tror muligens det var noe galt med løvsteker, ble noen turer på do.. :(

Gått 1 time og 20 min i skogen med min søster <3 p="p">Kl 2130 to speilegg og 4 kokte skinke skiver

Føler meg veldig nedfor om dagen, er sinna og trøtt og oppgitt !!!!


No comments:

Post a Comment